文章分類

2013年10月19日 星期六

論盡極品香港人﹕酒樓飯局篇


以下故事乃取材自真實經歷,如有雷同,未必巧合,可能真係講緊你!

時間﹕ XXXX年X月X日晚飯時間
地點﹕港島區某酒樓
人物﹕小明、同事甲、同事乙、同時丙


小明﹕「呢間酒樓 D 小菜好正架!大家睇下想食 D 乜。」

同事甲﹕「我個人從來唔揀飲擇食0既!食乜都冇所謂。」

同事乙﹕「我都係!」

同事丙﹕「我對食都冇乜研究0既,小明你話事啦!」

小明﹕「咁好吖!不如就叫個芝麻蝦,跟住再要個蒜香牛柳粒......」

同事甲﹕「唔好意思呀!唔記得話你知我有皮膚敏感,唔食得蝦。」

同事乙﹕「Sorry 呀!我最近都戒左牛肉......」

小明﹕「唔緊要,咁叫過第樣啦!你地想食 D 乜吖?」

同事甲﹕「其實真係冇所謂架,我淨係唔食得蝦蟹架咋!」

小明 (向同事丙說)﹕「咁不如你揀啦!」

同事丙﹕「你揀啦!你識飲識食吖嘛!」

同事甲 + 乙﹕「係呀!你發辦啦!」

小明﹕「豬應該個個都食喇啩!」

同事甲、乙、丙﹕「食!」

小明﹕「咁不如叫碟生炒排骨啦!呢度 D 生炒骨出名呀!」

同事丙﹕「咁生炒骨又好似熱氣左 D,我呢排都食左好多熱氣嘢......
                  不如叫燜排骨啦!燜排骨都好食架!」

同事甲 + 乙﹕「好呀好呀!冇所謂!」(一再強調冇所謂)

小明﹕「咁就燜排骨啦!呀!我仲想叫個鹹蛋黃炒南瓜,我上次食過,真係好得。」

同事甲、乙、丙﹕「嘩!鹹蛋黃膽固醇好高個喎!」

小明﹕「我唔怕喎!」

同事甲﹕「咁既然你想食就叫啦!不過就唔好預我喇......」(擺明想你叫過第二樣)

同事乙﹕「其實我都好少食蛋黃架...... 不過你照叫啦,我可以幫你食少少0既!」
                 (咁抵得諗,真係多謝幫忙喎!)

小明﹕「好吖!咁我照叫架喇!部長唔該落單!」

部長﹕「幾位想食 D 咩?」

小明﹕「我要個鹹蛋黃炒南瓜,另外再加個芝麻蝦、生炒骨,同埋蒜香牛柳粒,搭枱
               呢三條粉腸一人一碗白粥得喇!」


呢個故事想講乜嘢?
很多香港人常自認為人隨和,開口埋口都說「冇所謂」,以示自己不挑剔、不計較,但事實卻並非如此。扮大方不如真爽快,與其你推我讓,轉彎抹角,我寧願開門見山說個清楚,免得浪費時間,虛耗精神。

 

沒有留言:

張貼留言